De mails komen jouw kant op!
Leuk dat je geïnteresseerd bent in nog meer aspecten van een goede klachtenbehandeling! In de mails die je al van ons gekregen hebt over het gebruik van Klachtenregistratie staan de nodige ideeën om je klachtenbehandeling goed (of beter) op orde te krijgen. Maar los van het registratieprogramma is er nog een heel scala aan onderwerpen om aandacht aan te geven.
In de komende tweeënhalve week ga je mails van ons ontvangen over:
- De randvoorwaarden voor een goed klachtenproces
- Het goed aannemen van klachten
- Het doen van een goede analyse van de klacht
- Afronding van de klacht met de klager
- Structureel organiseren: een klachtenmanagementsysteem
De eerste mail is naar je onderweg, dus check meteen even je inbox.
Wist je dit:
Mensen die tevreden zijn vertellen dat door aan hooguit 2 of 3 anderen. Mensen die ontevreden zijn, vertellen dit in geuren en kleuren door aan gemiddeld 11 anderen. (Kleine kans dat die 11 jouw product of dienst gaan uitproberen…)